Vad vill du ha hjälp med?

Vanliga frågor

Du kan göra din beställningen till oss via:

  • Webbshoppen här på hemsidan. Börja med att välja en produkt och klicka sedan på Pris och köp för att lägga artiklar i kundvagnen.

  • E-post (info@symbolbruket.se)

  • Telefon (013-712 70)


De uppgifter vi behöver för att kunna leverera beställningen är:

  • Vilken produkt/er det gäller och antal/år/storlek

  • Fakturaadress

  • Fakturareferens

  • Namn på verksamheten som ska använda produkten

  • E-postadress dit leveransen ska gå + leveransadress vid beställning av böcker.

  • Namn och kontaktuppgift på den som gör beställningen

Vi skickar normalt leveransen inom 1-3 arbetsdagar och alla leveranser sker digitalt till din angivna e-postadress, med undantag från böcker som skickas på posten.

För Widgit Online behövs ingen licenskod/aktiveringskod efter att du har startat kontot, då är det istället inloggningsuppgifterna som gäller.

Licenskoden för våra datorprogram finns i ett licensbevis som skickas med vid leverans. Leveransen sker via e-post. I programmen InPrint 3 och SymWriter 2 kan du hitta licenskoden i programmet under Hjälp –> Om

Hittar du ändå inte licenskoden kontaktar du oss så hjälper vi till.

Licenskoden används vid installation samt ominstallation då datorer byts ut. Förvara därför alltid licenskoden på ett säkert ställe där både du som är ansvarig nu och din efterträdare kan hitta den.

OBS! CD-skivan används inte längre för installation utan du laddar enkelt ner installationsfilen för ditt program här under Support->(Välj program).

Vi ser till så att antalet licenser inte överskrids men det är bara IT-enheten som kan se vilka datorer som programmet finns installerat i. Om ni har installerat program utan inblandning från IT kan ni kolla om det finns någon förteckning över vilka datorer som fått programmet installerat.

Fler vanliga frågor hittar du om du väljer en produkt ovan.

Har du en fråga som du inte hittar svar på?

*
*
*